Портфоліо

Портфоліо
 Велісейко Оксани Антонівни, 
вчителя географії




Мета створення портфоліо:

·      Систематизувати власні напрацювання
·      Презентація досвіду роботи для адміністрації закладу, колег
·      Розширення меж самоосвіти, власного кругозору
·      Аналіз динаміки професійного зростання



Педагогічне кредо:
*Я повинна пізнати себе і світ.
* Я потребую життєвих експериментів.
* Я хочу перевірити відоме.
* І все це донести до учня.

 Проблемою із вибором майбутньої професії у мене не було. І не тільки із шкільного віку, а й, мені здається, ще з дошкільного,  я мріяла стати вчителем. Дитячі ігри були пов’язані із школою, навчанням, уроками. Тому після закінчення школи у рідному селі стала студенткою педагогічного закладу.
            Будучи вже вчителем, я свої уроки намагаюся проводити так, щоб хоча б один з фрагментів уроку врізався у пам’ять учнів і вони могли його згадати і через тиждень, і через рік, і змогли розповісти це своїм дітям. Тому моїм педагогічним кредо є «Я повинна пізнати себе і світ. Я потребую життєвих експериментів. Я хочу перевірити відоме.  І все це донести до учня.».
Це спонукає мене до пошуку цікавих фактів, ілюстрацій, нових форм і прийомів роботи на уроках.  Як і кожен вчитель, який працює творчо, з натхненням, мені приємно бачити на уроці допитливі очі учнів, їхні підняті руки на проблемне питання, гору питань після уроку, коли після дзвоника вони не поспішають з класу.
Вчитель повинен постійно самовдосконалюватися. Особливо в наш час. Вчитель, що володіє комп’ютером, має унікальну можливість інтенсифікувати навчальний процес, зробити його більш наочним та динамічним.  І це не є примхою моди, це вже є потребою. Сучасний учень отримує великий обсяг  наукової інформації поза школою, поза уроками. В той же час він, стає більш вимогливіший до подачі матеріалу. Крім того, використання інформаційних технологій  стимулює інтерес та допитливість учнів. З огляду на це, розширились і складові навчального процесу – до традиційних  (вчитель, підручник, дошка) додався  комп’ютер. 
Для себе, як для вчителя географії,  у використанні інформаційних технологій я відкрила масу переваг. І хоч, як показала практика, підготовка до самого уроку з використанням інформаційних технологій, займає багато часу, я вже можу сказати з впевненістю – воно цього варте.   
Працюючи вже стільки років у школі, я розумію, щоб бути цікавою дітям, потрібно завжди вчитися, постійно бути у творчому пошуку. При цьому потрібно поставити себе до рівня учня, його рівня сприйняття. Розкрити матеріал з його допомогою, зробити так, щоб він відчув себе значущою частинкою уроку. А з цього починається становлення Людини, коли  дитина знає, що вона потрібна не тільки рідним, а й ще комусь. В цьому вся робота вчителя.
Анкетні дані

Дата народження01 квітня 1975 року         
Освіта:  вища
·      Навчальний заклад:  Міжнародний економіко - гуманітарний університет імені С. Демянчука
·      Рік закінчення:  2009
·      Диплом:   РВ № 36656137
·      Спеціальність за дипломом:  вчитель географії, біології та основ економіки
Кваліфіційна категорія: спеціаліст І категорії
Атестація  2014 -  2015 навчальний рік
Стаж роботи:  25 років





Місце роботи
Термін роботи
Заклад
Посада
 1994 – 1999 рр.


1999 – по даний час
 Дубківська  ЗОШ
І ступеня Сарненського району

Чабельська ЗОШ
І-ІІ ступенів
Сарненського району
Вчитель початкових класів

Вчитель географії




Підвищення кваліфікації

№ п/п
Назва останніх курсів
К-ть го
дин
Термін
Номер, серія свідо
цтва
1
 Активні форми роботи на уроках музичного мистецтва
 90
28. 10. –
02. 11. 
2018 р.

№ 021397659 від 02.11.
2018 р.

2
 Активізація пізнавальної діяльності та самостійної творчості нв уроках географії

150
 09. 01. –
28. 03.
2019 р.

№ 02139765033519 від 28.03.
2019 р.




Результати участі учнів

у районних олімпіадах і конкурсах


Рік проведення
Назва (предмет) олімпіади, конкурсу
Клас
Кількість учасників
 Місце
2016
 «Юний дослідник»
 6
1
4
2017
Олімпіада  з географії
8 - 9
2
5
2019
 Конкурс «Віфлеємська зірка»
 5-6
 2
2
2018
Олімпіада  з географії
 9
 1
3
2019
Олімпіада  з географії
 8
1
3





Динаміка досягнень учнів за 2018/2019 навчальний рік


5 клас
6 клас
7 клас
8 клас
9 клас
12.2018
05.2019
12.2018
05.2019
12.2018
05.2019
12.2018
05.2019
12.2018
05.2019

Успішність
100%
100%
100%
100%
100%
100%
100%
100%
100%
100%
Якість
93,5%
95,2%
87,2%
90,1%
65,0%
78,5%
77,5%
90,0%
100,0%
100,0%








Результати опитування учнів щодо рівня викладання предмету
Кількість опитаних учнів
Пропоновані категорії
Цікавий предмет
Улюблений предмет
Нудний предмет
82
70
12
0





Науково-методична робота

Самоосвіта вчителя


Навчальний рік
Тема самоосвіти
2014 - 2015
Рівнева диференціація на уроках
2015 - 2016
Психолого-педагогічні аспекти особистісно-орієнтованого навчання у змісті шкільної географічної освіти
2016 - 2017
Педагогічна майстерність вчителя
2017 - 2018
Використання можливостей ІКТ з метою підвищення ефективності уроку географії
2018 - 2019
Використання інтерактивних форм у навчально – виховному процесі




Творче кредо
Моїм творчим кредо є реалізація прогресивних  методів навчання, які можуть  забезпечити високий рівень засвоєння учнями вивченого матеріалу; зробити так, щоб навчання для дітей не було тягарем, а диктувалось їх внутрішньою потребою і бажанням здобувати знання. Безперечним є той факт, що серед таких методів провідне місце займають інформаційні та телекомунікаційні технології. З огляду на це, розширились і складові навчального процесу – до традиційних  (вчитель, підручник, дошка) додався  комп’ютер.  В той же час він, стає більш вимогливіший до подачі матеріалу. Крім того, використання інформаційних технологій  стимулює інтерес та допитливість учнів.  Тому проблемою, над якою я працюю, є «Використання можливостей ІКТ з метою підвищення ефективності уроку географії».
Особливу увагу приділяю використанню на своїх уроках:  інформаційно-комунікаційних технологій навчання, інтерактивної моделі. Серед форм і методів навчання перевагу надаю таким, які формують в учня основи критичного мислення, а саме вміння мислити, відповідальність, формування  самостійних суджень. Цьому сприяє використання інтерактивних методів і прийомів  навчання: «мозковий штурм», «аукціон», «хвилина слави», творчі завдання, розгадування кросвордів, практичні роботи. Серед технологій навчання особливе місце в моїй практиці займає проектна діяльність. Дана форма роботи з учнями  веде до активізації їх пізнавальної діяльності, розвитку творчого мислення, спонукає їх до самостійної  пошукової роботи. 

Участь в методичному об'єднанні


Тема чи проблема
Форма участі
1.   Влив засобів мистецтва на формування особистості школяра
Доповідь
2.    Психолого-педагогічні аспекти особистісно-орієнтованого навчання 
Реферат
3.   Рівнева диференціація на уроках географії
Доповідь
4.   Ефективність використання інтерактивних форм при перевірці вчителем домашнього завдання
 З досвіду роботи


Участь у педагогічних радах
Тема чи проблема
Форма участі
1.          Творчість вчителя на уроках географії
Повідом
лення
2.   Диференційований підхід при оцінюванні знань учнів
Доповідь


 

Використання сучасних освітніх технологій в навчальному та виховному процесах


Назва використовуваних
технологій
Клас, де використовуються вказані технології
 Інтерактивні методики
 6 - 9 
Інформаційно-комунікаційні
 5 - 9 
Тестові
 5 - 9 
Проблемне навчання
 5 - 9 
Розвивальне навчання
 6 - 9 



Проведення відкритих уроків

Клас
Тема
Мета
6
Основні форми рельєфу Землі: гори і рівнини. Форми рельєфу суходолу
 Поглибити та систематизувати знання учнів про літосферу шляхом вивчення основних форм рельєфу Землі, удосконалювати практичні навики роботи з картою; розвивати логічне мислення, мовлення, кмітливість, спостережливість, уяву; виховувати любов до природи та бажання вивчати її процеси та явища.
8
Українські Карпати
Розширити знання учнів про гори України, вчити давати комплексну характеристику Українських Карпат, сформувати знання про географічне положення та природні ресурси гір; удосконалювати практичні навики роботи з тематичними картами та довідковою літературою; розвивати просторову уяву, логічне мислення, орієнтацій ну спрямованість; виховувати колективізм, патріотизм, захоплення прекрасним.
7
Австралія – найменший материк Землі. Загальні відомості. Особливості ФГП. Історія відкриття і дослідження.  
Сформувати в учнів загальне уявлення про своєрідність та особливості природи Австралії; продовжувати формувати навички складання характеристики ФГП материка за планом; продовжувати формування вміння порівнювати та узагальнювати теоретичний матеріал; вдосконалювати практичні вміння та навички учнів працювати з картами атласу, підручником та іншими джерелами географічних знань.
5
Водні багатства Землі
Поглибити знання учнів про поширення води в природі, здатність розчиняти інші речовини, сформувати поняття «розчин», «розчинні речовини», «розчинник».; спостерігати за розчиненням речовин та робити висновки; виховувати охайність при виконанні практичної роботи та веденні записів у зошиті.





Елементи педагогічних технологій

Щоб урок був ефективним, доцільним є застосування різних педагогічних прийомів і технологій. У цьому розділі зупинюся на реалізації двох видів технологій, використання яких підвищує рівень засвоєння матеріалу – це інтерактивні технології та ІКТ.
 Використання ІКТ можливе на будь-якому етапі навчальної діяльності уроку.
*Пояснення    нового    матеріалу
     Підбір текстового й графічного матеріалу по темі уроку.
     Створення навчальної презентації.
      Підбір анімації по темі уроку.
     Підбір ППЗ за темою уроку
*Закріплення  вивченого матеріалу
     Організація індивідуальних виступів учнів за заздалегідь підготовленим вчителем матеріалами.
     Проведення віртуальних практичних робіт
*Додаткові   завдання
     Організація проектної діяльності учнів.
     Проведення захисту проектів учнів.

Використання інтерактивних методів
*   Мотивація
-         Мозкова атака
-         Читаємо і дивимося
-         Проблемне питання
-         Асоціації
-         Власний досвід
*   Перевірка домашнього завдання
-         «Шпаргалки»
-         Тести різних видів
-         Пінг-понг
-          «Вірю - не вірю»
-          «Так-ні»
-         Знайди помилку
-         Деформований текст
-         Інтелектуальна розминка
*   Вивчення нового матеріалу
-         «Темна конячка»
-         Дерево рішень
-         Скарбничка
*   Узагальнення і систематизація знань
-         «Вірю - не вірю»
-         Знаю більше
-         Показуха
-         Мікрофон
-         Світлофор
-         «Знайди пару».
-          «Знайди помилку».
-         Встановити відповідність
-          «Ти - мені, я- тобі».


Позакласна робота

Творчі роботи учнів 

Тема творчої роботи
Клас
Досягнуті результати
1.      Це не фокус, а закон 
5 клас

12
2.      Сонячна система. Планети-гіганти
5 клас

12
3.      Сонячна система. Планети Земної групи
5 клас

11
4.      Вулкани від А до Я.
6 клас

10
5.      Найбільші річки світу.
6 клас

12
6.      Озера світу
6 клас

12
7.      Катастрофічні наслідки дії вітру.                          
6 клас

9
8.      Катастрофічні наслідки дії землетрусів.
6 клас

9
9.      Пізнаємо світ у грошах
6 клас

12
10.  Що таке землетрус?
6 клас

11
11.  Природні екосистеми. Річка
6 клас

11
12.  Пристосування живих організмів
6 клас

12
13.  Цікава гідросфера
6 клас

11
14.  Подорож материками
7 клас

11
15.  Природні зони України
8 клас

12
16.  Мінерально-сировинна база України  
8 клас

12






















































Проектно-дослідницька робота

Тема проектно-дослідницької   роботи
 Клас
Навчальна та виховна мета
Досягнуті результати
Художні промисли України
9
- Ознайомитися із географією поширення, історією, особливостями  народних промислів України;
- Виховувати бережливе ставлення до культурної спадщини народу
Представлено виставку робіт, створено презентацію
Рослини і тварини з Біблійних сюжетів
8
- Поглибити знання учнів  про рослинний і тваринний світ, використовуючи Біблію;
- Виховувати бережливе ставлення до природи.
 Проведена  дослідницька робота і захищена на районному конкурсі
«Юні метеоро-логи»
5 - 6
-  Формувати навички спостереження за погодою, аналізувати зібрані дані спостережень;
- Виховувати почуття дружби, власної відповідальності
Ведуться спостереження (в процесі реалізації)
Природа і господарство Рівненщини
8 - 9
- Поглибити знання учнів про  свою область;
- Виховувати бережливе ставлення до природи, повагу до людей.
Підготовлено  і оформлено матеріали в папку
Парад квітів біля нашої школи
8 - 9
- Виховувати естетичні смаки, працелюбність, бережливе ставлення до природи
Узагальнено і системати-зовано систему роботи, представлено на районному конкурсі

Позакласні заходи

Назва заходу
Клас
Мета
«Плаче серце як дитина»
(або про еміграцію)
9
Виховувати  любов до рідної країни, почуття патріотизму, громадської самосвідомості і відповідальності за долю свого народу і держави
Я не ображу рідної землі
6
Поглиблювати екологічні знання та моральні переконання учнів у тому, що, тільки зберігаючи мир і рідну природу, людина збереже саму себе; виховувати дбайливе ставлення до землі
  Спілкування з природою
7 - 8
 Розширити кругозір учнів, знання про природні явища, звернути увагу на екологічні проблеми сьогодення і їх вплив на майбутнє; виховувати любов до природи, бажання і стремління вивчати і примножувати її багатства
Квіти поряд з нами
5 - 6

Розширити знання учнів про поширення, походження квітів; виховувати естетичні смаки, любов до прекрасного і шанобливе ставлення до рослин  


План роботи в кабінеті географії

№ з/п
Назва роботи
Термін виконання
1
Розробити дидактичні матеріали до уроків:
5 клас по темі «Тіла, речовини і явища навколо нас»
Жовтень
5 клас по темі «Всесвіт»
Грудень
6 клас по темі  «Гідросфера»
Лютий
6  клас по темі «Атмосфера»
Березень
 7 клас по темі «Євразія»
Квітень
2
Створити різнорівневі тестові завдання для поточного контролю знань учнів
Постійно
3
Поновити колекції цифрових ресурсів з курсу географії:
-         презентаціями з розділів:
·                         8 клас «Населення»
·                        9 клас " Національна економіка"
·                        8 клас «Природні комплекси»
-         відеоресурсами
Постійно
4
Оформити картотеку :
 Грудень
- періодичних видань;
- науково-методичної літератури;
- довідкової літератури.
5
Розробити тематику творчих робіт
Вересень-жовтень
6
Оформити пам’ятки з організації самостійної роботи учнів з підручникам та атласами
Вересень
7
Доповнити папку про краєзнавчу і туристичну роботу.
 Знайомити учнів  з новими посібниками з тестування.
Протягом року
8
Організувати виставку кращих творчих робіт, проектів.
Січень - квітень
9
Поновити  тематичні папки ілюстративним матеріалом.
Постійно
10
Поповнити кабінет:
Протягом року
- географічними картами;
- географічними атласами;
- таблицями
- збірниками тестів для  державної підсумкової атестації, зовнішнього незалежного оцінювання.
 Квітень
11
Організувати виставку “Кращі контурні карти і роботи учнів ”
 Травень
12
Організувати проведення індивідуальних консультацій для учнів
Постійно

 


Перспективний план роботи

на  поточний навчальний рік


-      поповнення  бібліотечки кабінету додатковою літературою;
-      придбання  географічних карт;
-      придбання географічних атласів;  
-      поповнення  колекції цифрових ресурсів;
-       ремонт кабінету;
-      поповнення колекції дидактичних  посібників з географії;
-      поповнення дидактичного і роздавального матеріалу







Система завдань для поточного і тематичного контролю знань учнів з географії

Усі дидактичні меріали  систематизовані по класах у тематичних папках, які містять завдання для поточного і тематичного контролю.


Поточний контроль
Тести
Географічні диктанти
Задачі
Картографічний практикум
Географічний практикум
Знайди відповідність


Тематичний контроль
Контрольна робота
Тестове опитування



Проходження атестації

Дата
Наслідки атестації
2009 – 2010 навчальний рік
Присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст ІІ категорії»
2014 – 2015 навчальний рік
Присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст І категорії» 






Результати діяльності
 як класного керівника

Проведення відкритих виховних  заходів

Навчальний  рік
Клас
Назва
заходу
2015 - 2016
9
Здоровя – найцінніше багатство
2016 - 2017
5
Наше право - щасливе дитинство
2017 - 2018
6
 Квіти - посмішка любові
2018 - 2019
7
 Найрідніша у світі
2019 - 2020
8
Родина – родина, від батька – до сина



Робота  з  батьками учнів

Навчальний рік
Форма роботи
Тема
2015 - 2016
Батьківські збори
Батьківський авторитет – могутня сила виховання
2016 - 2017
Бесіда за круглим столом
Батьки   і  діти, діти і батьки – нерозділиме і одвічне коло…
2017- 2018
Батьківський семінар
Роль сімї і школи у вихованні підростаючого покоління
2018 - 2019
Батьківський всеобуч
Як запобігти розвитку егоїзму, жорстокості, агресивності у дітей
2019 - 2020
Лекція
Підготовка майбутніх господарів – спільна турбота сімї і школи






Немає коментарів:

Дописати коментар