Портфоліо
|
Велісейко Оксани Антонівни,
вчителя географії
|
Мета створення портфоліо:
·
Систематизувати
власні напрацювання
·
Презентація
досвіду роботи для адміністрації закладу, колег
·
Розширення
меж самоосвіти, власного кругозору
·
Аналіз
динаміки професійного зростання
Педагогічне
кредо:
*Я повинна
пізнати себе і світ.
* Я потребую
життєвих експериментів.
* Я хочу
перевірити відоме.
* І все це
донести до учня.
Проблемою із вибором майбутньої професії у
мене не було. І не тільки із шкільного віку, а й, мені здається, ще з
дошкільного, я мріяла стати вчителем.
Дитячі ігри були пов’язані із школою, навчанням, уроками. Тому після закінчення
школи у рідному селі стала студенткою педагогічного закладу.
Будучи вже вчителем, я свої уроки
намагаюся проводити так, щоб хоча б один з фрагментів уроку врізався у пам’ять
учнів і вони могли його згадати і через тиждень, і через рік, і змогли
розповісти це своїм дітям. Тому моїм педагогічним кредо є «Я повинна пізнати
себе і світ. Я потребую життєвих експериментів. Я хочу перевірити відоме. І все це донести до учня.».
Це спонукає мене
до пошуку цікавих фактів, ілюстрацій, нових форм і прийомів роботи на
уроках. Як і кожен вчитель, який працює
творчо, з натхненням, мені приємно бачити на уроці допитливі очі учнів, їхні
підняті руки на проблемне питання, гору питань після уроку, коли після дзвоника
вони не поспішають з класу.
Вчитель
повинен постійно самовдосконалюватися. Особливо в наш час. Вчитель, що володіє комп’ютером, має унікальну можливість інтенсифікувати
навчальний процес, зробити його більш наочним та динамічним. І це не є примхою моди, це вже є потребою. Сучасний
учень отримує великий обсяг наукової
інформації поза школою, поза уроками. В той же час він, стає більш вимогливіший
до подачі матеріалу. Крім того, використання інформаційних технологій стимулює інтерес та допитливість учнів. З огляду на це, розширились і складові
навчального процесу – до традиційних
(вчитель, підручник, дошка) додався
комп’ютер.
Для себе, як для вчителя географії, у використанні інформаційних технологій я
відкрила масу переваг. І хоч, як показала практика, підготовка до самого уроку
з використанням інформаційних технологій, займає багато часу, я вже можу
сказати з впевненістю – воно цього варте.
Працюючи
вже стільки років у школі, я розумію, щоб бути цікавою дітям, потрібно завжди
вчитися, постійно бути у творчому пошуку. При цьому потрібно поставити себе до
рівня учня, його рівня сприйняття. Розкрити матеріал з його допомогою, зробити
так, щоб він відчув себе значущою частинкою уроку. А з цього починається
становлення Людини, коли дитина знає, що
вона потрібна не тільки рідним, а й ще комусь. В цьому вся робота вчителя.
Анкетні дані
Дата народження:
01 квітня 1975 року
Освіта: вища
·
Навчальний заклад:
Міжнародний економіко - гуманітарний університет імені С. Дем’янчука
·
Рік закінчення: 2009
·
Диплом: РВ № 36656137
· Спеціальність
за дипломом: вчитель географії, біології та
основ економіки
Кваліфіційна категорія:
спеціаліст І категорії
Атестація 2014 - 2015 навчальний рік
Стаж роботи:
25 років
Місце роботи
Термін роботи
|
Заклад
|
Посада
|
1994 – 1999 рр.
1999 – по даний час
|
Дубківська ЗОШ
І ступеня Сарненського району
Чабельська ЗОШ
І-ІІ ступенів
Сарненського району
|
Вчитель початкових класів
Вчитель географії
|
Підвищення
кваліфікації
№ п/п
|
Назва останніх курсів
|
К-ть го
дин
|
Термін
|
Номер, серія свідо
цтва
|
1
|
Активні форми
роботи на уроках музичного мистецтва
|
90
|
28. 10. –
02. 11.
2018 р.
|
№ 021397659 від 02.11.
2018 р.
|
2
|
Активізація пізнавальної діяльності та самостійної творчості нв уроках географії
|
150
|
09. 01. –
28. 03.
2019 р.
|
№ 02139765033519 від 28.03.
2019 р.
|
Результати участі учнів
у районних
олімпіадах і конкурсах
Рік проведення
|
Назва (предмет)
олімпіади, конкурсу
|
Клас
|
Кількість
учасників
|
Місце
|
2016
|
«Юний дослідник»
|
6
|
1
|
4
|
2017
|
Олімпіада з географії
|
8 - 9
|
2
|
5
|
2019
|
Конкурс «Віфлеємська зірка»
|
5-6
|
2
|
2
|
2018
|
Олімпіада з географії
|
9
|
1
|
3
|
2019
|
Олімпіада з географії
|
8
|
1
|
3
|
Динаміка досягнень учнів
за 2018/2019 навчальний рік
5 клас
|
6 клас
|
7 клас
|
8 клас
|
9 клас
|
||||||
12.2018
|
05.2019
|
12.2018
|
05.2019
|
12.2018
|
05.2019
|
12.2018
|
05.2019
|
12.2018
|
05.2019
|
|
Успішність
|
100%
|
100%
|
100%
|
100%
|
100%
|
100%
|
100%
|
100%
|
100%
|
100%
|
Якість
|
93,5%
|
95,2%
|
87,2%
|
90,1%
|
65,0%
|
78,5%
|
77,5%
|
90,0%
|
100,0%
|
100,0%
|
Результати опитування учнів щодо рівня викладання предмету
Кількість опитаних учнів
|
Пропоновані категорії
|
||
Цікавий предмет
|
Улюблений предмет
|
Нудний предмет
|
|
82
|
70
|
12
|
0
|
Науково-методична
робота
Самоосвіта вчителя
Навчальний рік
|
Тема самоосвіти
|
2014 - 2015
|
Рівнева диференціація на уроках
|
2015 - 2016
|
Психолого-педагогічні аспекти особистісно-орієнтованого навчання у змісті
шкільної географічної освіти
|
2016 - 2017
|
Педагогічна майстерність вчителя
|
2017 - 2018
|
Використання можливостей ІКТ з метою підвищення ефективності уроку
географії
|
2018 - 2019
|
Використання інтерактивних форм у навчально – виховному процесі
|
Творче кредо
Моїм творчим кредо є реалізація прогресивних методів навчання, які можуть забезпечити високий рівень засвоєння учнями
вивченого матеріалу; зробити так, щоб навчання для дітей не було тягарем, а
диктувалось їх внутрішньою потребою і бажанням здобувати знання. Безперечним є
той факт, що серед таких методів провідне місце займають інформаційні та
телекомунікаційні технології. З огляду на це, розширились і складові
навчального процесу – до традиційних
(вчитель, підручник, дошка) додався
комп’ютер. В той же час він, стає
більш вимогливіший до подачі матеріалу. Крім того, використання інформаційних
технологій стимулює інтерес та
допитливість учнів. Тому проблемою, над
якою я працюю, є «Використання можливостей ІКТ з метою підвищення ефективності
уроку географії».
Особливу увагу приділяю використанню на своїх уроках: інформаційно-комунікаційних технологій
навчання, інтерактивної моделі. Серед форм і методів навчання перевагу надаю
таким, які формують в учня основи критичного мислення, а саме вміння мислити,
відповідальність, формування самостійних
суджень. Цьому сприяє використання інтерактивних методів і прийомів навчання: «мозковий штурм», «аукціон»,
«хвилина слави», творчі завдання, розгадування кросвордів, практичні роботи.
Серед технологій навчання особливе місце в моїй практиці займає проектна
діяльність. Дана форма роботи з учнями
веде до активізації їх пізнавальної діяльності, розвитку творчого
мислення, спонукає їх до самостійної
пошукової роботи.
Участь в методичному об'єднанні
Тема чи проблема
|
Форма участі
|
1.
Влив засобів мистецтва на формування
особистості школяра
|
Доповідь
|
2.
Психолого-педагогічні аспекти
особистісно-орієнтованого навчання
|
Реферат
|
3.
Рівнева диференціація на уроках географії
|
Доповідь
|
4.
Ефективність використання інтерактивних форм
при перевірці вчителем домашнього завдання
|
З досвіду роботи
|
Участь у педагогічних радах
Тема чи проблема
|
Форма участі
|
1.
Творчість вчителя на уроках географії
|
Повідом
лення
|
2.
Диференційований підхід при оцінюванні знань учнів
|
Доповідь
|
Використання сучасних освітніх технологій в навчальному та виховному процесах
Назва
використовуваних
технологій |
Клас, де використовуються
вказані технології
|
Інтерактивні методики
|
6 - 9
|
Інформаційно-комунікаційні
|
5 - 9
|
Тестові
|
5 - 9
|
Проблемне навчання
|
5 - 9
|
Розвивальне навчання
|
6 - 9
|
Проведення
відкритих уроків
Клас
|
Тема
|
Мета
|
6
|
Основні форми
рельєфу Землі: гори і рівнини. Форми рельєфу суходолу
|
|
8
|
Українські
Карпати
|
Розширити знання учнів про гори України, вчити давати
комплексну характеристику Українських Карпат, сформувати знання про
географічне положення та природні ресурси гір; удосконалювати практичні
навики роботи з тематичними картами та довідковою літературою; розвивати
просторову уяву, логічне мислення, орієнтацій ну спрямованість; виховувати
колективізм, патріотизм, захоплення прекрасним.
|
7
|
Австралія – найменший материк Землі. Загальні
відомості. Особливості ФГП. Історія відкриття і дослідження.
|
Сформувати
в учнів загальне уявлення про своєрідність та особливості природи Австралії;
продовжувати формувати навички складання характеристики ФГП материка за
планом; продовжувати формування вміння порівнювати та узагальнювати
теоретичний матеріал; вдосконалювати практичні вміння та навички учнів
працювати з картами атласу, підручником та іншими джерелами географічних
знань.
|
5
|
Водні
багатства Землі
|
Поглибити
знання учнів про поширення води в природі, здатність розчиняти інші речовини,
сформувати поняття «розчин», «розчинні речовини», «розчинник».; спостерігати
за розчиненням речовин та робити висновки; виховувати охайність при виконанні
практичної роботи та веденні записів у зошиті.
|
Елементи педагогічних технологій
Щоб урок був ефективним,
доцільним є застосування різних педагогічних прийомів і технологій. У цьому
розділі зупинюся на реалізації двох видів технологій, використання яких
підвищує рівень засвоєння матеріалу – це інтерактивні технології та ІКТ.
Використання ІКТ можливе на будь-якому етапі навчальної
діяльності уроку.
Пояснення нового
матеріалу
•
Підбір текстового й графічного матеріалу по темі
уроку.
•
Створення навчальної презентації.
•
Підбір
анімації по темі уроку.
•
Підбір ППЗ за
темою уроку
Закріплення
вивченого матеріалу
•
Організація індивідуальних виступів учнів за
заздалегідь підготовленим вчителем матеріалами.
•
Проведення віртуальних практичних робіт
Додаткові
завдання
•
Організація проектної діяльності учнів.
•
Проведення захисту проектів учнів.
Використання інтерактивних методів
Мотивація
-
Мозкова атака
-
Читаємо і дивимося
-
Проблемне питання
-
Асоціації
-
Власний досвід
Перевірка домашнього завдання
-
«Шпаргалки»
-
Тести різних видів
-
Пінг-понг
-
«Вірю - не вірю»
-
«Так-ні»
-
Знайди помилку
-
Деформований текст
-
Інтелектуальна розминка
Вивчення нового матеріалу
-
«Темна конячка»
-
Дерево рішень
-
Скарбничка
Узагальнення і систематизація знань
-
«Вірю - не вірю»
-
Знаю більше
-
Показуха
-
Мікрофон
-
Світлофор
-
«Знайди пару».
-
«Знайди
помилку».
-
Встановити відповідність
-
«Ти - мені,
я- тобі».
Позакласна
робота
Творчі роботи учнів
Тема творчої роботи
|
Клас
|
Досягнуті результати
|
1.
Це не фокус, а закон
|
5 клас
|
12
|
2.
Сонячна система.
Планети-гіганти
|
5 клас
|
12
|
3.
Сонячна система. Планети Земної
групи
|
5 клас
|
11
|
4.
Вулкани від А до Я.
|
6 клас
|
10
|
5.
Найбільші річки світу.
|
6 клас
|
12
|
6.
Озера світу
|
6 клас
|
12
|
7.
Катастрофічні наслідки дії
вітру.
|
6 клас
|
9
|
8.
Катастрофічні наслідки дії
землетрусів.
|
6 клас
|
9
|
9.
Пізнаємо світ у грошах
|
6 клас
|
12
|
10. Що
таке землетрус?
|
6 клас
|
11
|
11. Природні
екосистеми. Річка
|
6 клас
|
11
|
12. Пристосування
живих організмів
|
6 клас
|
12
|
13. Цікава гідросфера
|
6 клас
|
11
|
14. Подорож материками
|
7 клас
|
11
|
15. Природні
зони України
|
8 клас
|
12
|
16. Мінерально-сировинна
база України
|
8 клас
|
12
|
Проектно-дослідницька робота
Тема проектно-дослідницької роботи
|
Клас
|
Навчальна та виховна мета
|
Досягнуті результати
|
Художні промисли України
|
9
|
- Ознайомитися
із географією поширення, історією, особливостями народних промислів України;
- Виховувати
бережливе ставлення до культурної спадщини народу
|
Представлено
виставку робіт, створено презентацію
|
Рослини і тварини з Біблійних сюжетів
|
8
|
- Поглибити
знання учнів про рослинний і тваринний
світ, використовуючи Біблію;
- Виховувати
бережливе ставлення до природи.
|
Проведена
дослідницька робота і захищена на районному конкурсі
|
«Юні метеоро-логи»
|
5 - 6
|
- Формувати навички спостереження за погодою,
аналізувати зібрані дані спостережень;
-
Виховувати почуття дружби, власної відповідальності
|
Ведуться
спостереження (в процесі реалізації)
|
Природа і господарство Рівненщини
|
8 - 9
|
- Поглибити
знання учнів про свою область;
- Виховувати
бережливе ставлення до природи, повагу до людей.
|
Підготовлено і оформлено матеріали в папку
|
Парад
квітів біля нашої школи
|
8 - 9
|
- Виховувати
естетичні смаки, працелюбність, бережливе ставлення до природи
|
Узагальнено і
системати-зовано систему роботи, представлено на районному конкурсі
|
Позакласні заходи
Назва заходу
|
Клас
|
Мета
|
«Плаче серце
як дитина»
(або про
еміграцію)
|
9
|
Виховувати любов до рідної країни, почуття патріотизму,
громадської самосвідомості і відповідальності за долю свого народу і держави
|
Я не ображу
рідної землі
|
6
|
Поглиблювати екологічні знання та моральні переконання
учнів у тому, що, тільки зберігаючи мир і рідну природу, людина збереже саму
себе; виховувати дбайливе ставлення до землі
|
Спілкування з
природою
|
7 - 8
|
Розширити кругозір учнів, знання про
природні явища, звернути увагу на екологічні проблеми сьогодення і їх вплив
на майбутнє; виховувати любов до природи, бажання і стремління вивчати і
примножувати її багатства
|
Квіти поряд з
нами
|
5 - 6
|
Розширити знання учнів про поширення,
походження квітів; виховувати естетичні смаки, любов до прекрасного і
шанобливе ставлення до рослин
|
План роботи в кабінеті географії
№ з/п
|
Назва роботи
|
Термін виконання
|
1
|
Розробити
дидактичні матеріали до уроків:
5 клас
по темі «Тіла, речовини і явища навколо нас»
|
Жовтень
|
5 клас
по темі «Всесвіт»
|
Грудень
|
|
6 клас
по темі «Гідросфера»
|
Лютий
|
|
6 клас по темі «Атмосфера»
|
Березень
|
|
7 клас по темі «Євразія»
|
Квітень
|
|
2
|
Створити
різнорівневі тестові завдання для поточного контролю знань учнів
|
Постійно
|
3
|
Поновити
колекції цифрових ресурсів з курсу географії:
-
презентаціями з розділів:
· 8 клас «Населення»
·
9 клас " Національна економіка"
·
8 клас «Природні комплекси»
-
відеоресурсами
|
Постійно
|
4
|
Оформити
картотеку :
|
Грудень
|
-
періодичних видань;
|
||
-
науково-методичної літератури;
|
||
-
довідкової літератури.
|
||
5
|
Розробити
тематику творчих робіт
|
Вересень-жовтень
|
6
|
Оформити
пам’ятки з організації самостійної роботи учнів з підручникам та атласами
|
Вересень
|
7
|
Доповнити
папку про краєзнавчу і туристичну роботу.
Знайомити учнів з новими посібниками з тестування.
|
Протягом року
|
8
|
Організувати
виставку кращих творчих робіт, проектів.
|
Січень - квітень
|
9
|
Поновити тематичні папки ілюстративним матеріалом.
|
Постійно
|
10
|
Поповнити
кабінет:
|
Протягом року
|
-
географічними картами;
-
географічними атласами;
- таблицями
|
||
-
збірниками тестів для державної
підсумкової атестації, зовнішнього незалежного оцінювання.
|
Квітень
|
|
11
|
Організувати
виставку “Кращі контурні карти і роботи учнів ”
|
Травень
|
12
|
Організувати
проведення індивідуальних консультацій для учнів
|
Постійно
|
Перспективний план роботи
на
поточний навчальний рік
-
поповнення бібліотечки кабінету додатковою літературою;
-
придбання географічних карт;
-
придбання географічних атласів;
-
поповнення колекції цифрових ресурсів;
-
ремонт кабінету;
-
поповнення колекції дидактичних посібників з географії;
-
поповнення дидактичного і роздавального
матеріалу
Система
завдань для поточного і тематичного контролю знань учнів з географії
Усі дидактичні меріали систематизовані по класах у тематичних
папках, які містять завдання для поточного і тематичного контролю.
Поточний контроль
Тести
Географічні диктанти
Задачі
Картографічний практикум
Географічний практикум
Знайди відповідність
Тематичний контроль
Контрольна робота
Тестове опитування
Проходження
атестації
Дата
|
Наслідки атестації
|
2009 – 2010 навчальний рік
|
Присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст ІІ
категорії»
|
2014 – 2015 навчальний рік
|
Присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст І категорії»
|
Результати діяльності
як класного керівника
Проведення відкритих виховних заходів
Навчальний рік
|
Клас
|
Назва
заходу
|
2015 - 2016
|
9
|
Здоров’я –
найцінніше багатство
|
2016 - 2017
|
5
|
Наше право - щасливе дитинство
|
2017 - 2018
|
6
|
Квіти - посмішка любові
|
2018 - 2019
|
7
|
Найрідніша у світі
|
2019 - 2020
|
8
|
Родина –
родина, від батька – до сина
|
Робота з батьками учнів
Навчальний рік
|
Форма роботи
|
Тема
|
2015 - 2016
|
Батьківські
збори
|
Батьківський
авторитет – могутня сила виховання
|
2016 - 2017
|
Бесіда за
круглим столом
|
Батьки і
діти, діти і батьки – нерозділиме і одвічне коло…
|
2017- 2018
|
Батьківський
семінар
|
Роль сім’ї і школи у вихованні підростаючого покоління
|
2018 - 2019
|
Батьківський
всеобуч
|
Як запобігти розвитку егоїзму,
жорстокості, агресивності у дітей
|
2019 - 2020
|
Лекція
|
Підготовка майбутніх господарів –
спільна турбота сім’ї і школи
|
Немає коментарів:
Дописати коментар