Дистанційне навчання

Методичні рекомендації
План роботи  з 18 березня по 03 квітня 2020 року
План роботи з 06 квітня по 24 квітня 2020 року 
План роботи з 27 квітня по 08 травня 2020 року
План роботи  з 12 травня по 29 травня 2020 року


Інструктажі з безпеки життєдіяльності


                         Природознавство 5 клас
                                     13 березня
Тема. Узагальнення та систематизація знань з теми  "Земля як планета".

                                 16-17 березня
Тема. Організм та його властивості. Клітинна будова організмів.
Завдання:
1) опрацювати § 33;
2) переглянути запропоновані відеоматеріали;
https://youtu.be/dxpnVFbesUY 
https://youtu.be/0Ntvafjt3bA
3) виконати тести.
1. Жива природа поділена на такі царства:
А) дерев, рослин, грибів, бактерій;
Б) рослин, тварин, грибів;
В) дерев, квітів, грибів, бактерій;
Г) рослин, тварин, грибів, бактерій.
2. Найменша частинка живого організму:
А) орган;   Б) клітина;     В) тканина.
3. Спільна ознака всіх рослин — це:
А) здатність створювати органічні речовини;
Б) живитися готовими органічними речовинами;
В) не залежати від умов середовища.
4. Щоб відрізнити живі організми від тіл неживої природи, слід знати їх...
А) середовище;         Б) розташування;               В) властивості.
5. Сонячне світло — необхідний чинник для такого біологічного процесу, як:
А) дихання;      Б) фотосинтез;
В) виведення з організму перероблених речовин.
6. Головний чинник, який  обумовлює процеси живої та неживої природи,— це:
А) рослини, тварини, гриби, бактерії; Б) кругообіг води;
В) переміщення повітря;  Г) сонячна енергія.
7. Організм, який складається з однієї клітини:
А) ряска;      Б) амеба;      В) водорість ламінарія.
8. Одноклітинними більшість є:
А) рослини; Б) тварини;  В) бактерії
9. Основа процесів життєдіяльності живих організмів — це:
А) живлення, дихання, ріст;   Б) обмін речовин і енергії;   В) ріст і розмноження.
10. Здатність організмів реагувати на вплив навколишнього середовища — це:
А) подразливість;    Б) рух;     В) розмноження.
11. Які організми завдяки біологічному процесу виділяють кисень?
А) бактерії;    Б) зелені рослини;    В) гриби.
12. Всередині клітини міститься:
А) кисень; Б) ядро;  В) цитоплазма.

20 березня
Тема. Різноманітність організмів. Рослини і тварини.
Виконати завдання:
1. Опрацювати § 34.
2. Переглянути запропоновані відео. Можна знайти ще більше і переглянути їх, адже тема надзвичайно цікава і корисна.
https://youtu.be/ZAXc1pM2Iks
https://youtu.be/faMOZOARPIc
https://youtu.be/9t9Dy3P9ISI
3. Скласти схеми:
1) види живих організмів;
2) види рослин;
3) види тварин.
4. Написати назву на кожну букву: І варіант – рослин
                                                            ІІ варіант – тварин.
Р –                             Т -
О –                             В -
С –                             А -
Л –                             Р -
И –                             И –
Н –                             Н -
И -                              И –
Замість букви «и» пишете на «і». ми вже таке робили, тому ви знаєте. Хто бажає, може зробити і 2 варіанти.


30-31 березня
Тема.  Різноманітність організмів. Гриби і бактерії.
Виконати завдання:
1)  опрацювати § 35;
2) переглянути запропоновані відеоматеріали;
https://youtu.be/lPspaNNLFpg
https://youtu.be/-0aGkfcJync
3) Продовжити речення:
1. Гриби – це …
2. Вони мають ознаки … і …
3. Гриб складається з …
4. У шапинкових грибів у ґрунті є …
5. У природі є такі гриби …
6. Гриби-паразити – це …
7. Продукти харчування вкриваються цвіллю, тому що …
8. Дріжджові гриби використовують для …
9. Бактерії знаходяться у …
10. Тіло бактерії складається з …
11. У бактерій відсутнє …
12. Завдяки бактеріям ми маємо …   

3 квітня
Тема. Практичне заняття «Ознайомлення з найпоширенішими  та отруйними рослинами, тваринами і грибами своєї місцевості».
Завдання:
1) опрацювати матеріал § 36;
2) переглянути презентації по темі;
3) заповнити таблицю (по 5 назв):

Рослини
Тварини
Гриби
Найбільш поширені



Отруйні






6-7 квітня
Тема. Практичне заняття №  12. Визначення назв найбільш поширених в Україні рослин, грибів, тварин за допомогою атласів-визначників, електронних колекцій.
Завдання:
1) опрацювати § 37;
2) розглянути зразок атласів-визначників;
https://youtu.be/VSy1Vk4omNo
3) виконати завдання практичного заняття відповідно інструктивної картки.


10 квітня
Тема. Умови життя на планеті Земля. Середовище життя. Чинники середовища.                
Завдання:
1) опрацювати § 38;
2) переглянути запропоновані відеоматеріали;
3) виконати завдання гри «Так-ні».


13-14 квітня
Тема. Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища.           
Завдання:
1) опрацювати § 39;
2) письмово виконати завдання 6 на с. 172 у підручнику (заповнити таблицю).
У цьому вам допоможуть відеоматеріали за посиланням:



24 квітня
Тема. Водне і ґрунтове середовище, пристосування живих організмів до життя у воді та ґрунті.  
Завдання:         
1) опрацювати § 41, 42;
2) подивитися відео по темі за посиланнями:
3) виконати розподільчий диктант.
Розподільчий диктант
Дані організми розподілити у три колонки відповідно середовища життя організмів.

       Наземно-повітряне             Водне                Ґрунтове
Приклади організмів: щука, лось, акула, кріт, кінь, личинка хруща, білка, лелека, дельфін, сліпак, ворона, медуза, корова, дощовий черв'як, мурахи, вуж, латаття, грибниця, голуб, рогіз, кактус, краб, водорості, дуб.

27-28 квітня
Тема. Навчальний проект «Вирощування найбільшої бобової рослини».         
Представлення проекту у вигляді презентації, фотоколажу, стінгазети. (Інструктивні матеріали на с. 193 у підручнику)

4-5 травня
Тема. Вплив на організми чинників живої природи. Взаємозв’язки між організмами. Співіснування та угруповання організмів.
Завдання:
1) опрацювати § 43;
2) подивитися відеоурок за темою:
3) скласти 2-3 схеми ланцюгів живлення за зразком у відео та у презентації за посиланням:


8 травня
Тема. Екосистеми. Рослинний і тваринний світ екосистем своєї місцевості.
Завдання:
1) опрацювати § 44;
2) переглянути запропоновані матеріали по темі;
3) виписати і вивчити нові терміни.

12 травня
Тема. Людина – частина природи. Зв'язок людини з природою. Зміни в природі, що виникають унаслідок природних чинників і діяльності природи.
Завдання:
1) опрацювати матеріал § 45;
2) подивитися відеоурок по темі за посиланням:
3) для самоперевірки знань усно опрацювати запитання у підручнику на с. 201.

15 травня
Тема. Підсумковий урок по темі «Планета Земля як середовище життя організмів».
Виконати тестові завдання до розділу ІІІ, теми 2 у підручнику на с. 194-195.


18-19 травня
Тема. Екологічні проблеми та їх розв’язування. Практичне заняття № 13. Дослідження екологічних проблем своєї місцевості.
Завдання:
1) уважно опрацювати § 46;
2) ознайомитися із екологічними проблемами і джерелами забруднення навколишнього середовища, переглянувши відеоурок:
3) виконати практичну роботу.


22 травня
Тема. Охорона природи. Червона книга. Заповідники, заказники, національні парки та їх значення для збереження природи Землі. Практична робота № 2. Складання Червоної книги своєї місцевості.
Завдання:
1) уважно опрацювати § 47, 48;
2) уважно перегляньте відеоматеріали до теми: 
https://youtu.be/RgQfeC4jKSE  і запам’ятайте, якими кольорами позначені сторінки у Червоній книзі та що означають ті кольори;
3) виконати практичну роботу.


25-26 травня
Тема. Навчальний проект «Смітити не можна переробити» (про «друге життя» побутових речей).
Завдання: улітку виконати проект, використовуючи допоміжні матеріали на с. 216-217 у підручнику.



Географія 6 клас
16 березня
 Тема. Життя в океанах і морях. Багатства вод Світового океану. Океан та людина.
Виконати завдання:
1) опрацювати § 45-46;
2) переглянути запропоновані відеопрезентації;
https://youtu.be/c0zBpfXQWNY
https://youtu.be/oFiaVTwXpsE
https://youtu.be/RA2CA5EtLXU
3) завдання у рубриці «Шукайте в інтернеті» виконати письмово.

17 березня
Тема. Води суходолу – поверхневі і підземні. Будова річки і річкової долини. Найбільші, найдовші і найповноводніші річки світу.
Завдання:
1) опрацювати § 47;
2) виписати у термінологічні словники терміни:
Річка, витік, гирло, дельта річки, річкова долина, заплава, притоки, річкова долина, річкова система, річковий басейн, межень, повінь, паводок, льодостав, льодохід;
3) скласти 12 тестових завдань по вивченій темі;
4) подивитися запропоновані відеоматеріали по темі:
https://youtu.be/TGi8ZMI3uY8
https://youtu.be/g-JzFJrwZWEhttps://youtu.be/rcMYquMyzmU


19 березня
Тема. Живлення, водний режим і робота річок. Пороги і водоспади.
Виконати завдання:
1) опрацювати у підручнику § 48;
2) нові терміни виписати в термінологічний словник;
3) переглянути запропоновані відеопрезентації;
https://youtu.be/80MJRD1GkcY
https://youtu.be/nVB_pIE9XLU
4) скласти  3 схеми, використовуючи матеріал презентації;
5) скласти сенкан по темі;
6) скласти кросворд з ключовим словом «річка».


30 березня
  Тема. Озера, їх різноманітність за площею, походженням озерних улоговин, солоністю.
Виконати завдання:
1) опрацювати матеріал § 49;
2) переглянути запропоновані відеопрезентації;
https://youtu.be/_ldw8s3FFvg
https://youtu.be/h-TKN-EJdPE
3) виписати нові терміни у термінологічний словник і вивчити їх;
4) знайти на карті і вивчити географічну номенклатуру (тобто озера світу), скориставшись додатком 4 на с. 252;
5) Визначити рекордсмени:
1. Найглибше озеро світу.
2. Найбільше за площею озеро світу.
3. Найсолоніше озеро на Землі.
4. Найбільше озеро Африки.
5. Озеро, половина якого має прісну воду, половина – солону.
6. Озеро в Африці, яке постійно пересихає.
7. Група з 5 озер тектонічно-льодовикового походження в Америці.
8. Найбільш високогірне озеро світу.
9. Найглибше озеро України.
10. Найбільше за площею озеро України.
11. Найбільш високогірне озеро України.
12. Тектонічне озеро нашої області, що має цілющу гліцеринову воду.

31 березня
Тема. Болота, особливості їх утворення і поширення. Штучні водойми: ставки, водосховища, канали.
Виконати завдання:
1) опрацювати матеріал § 50, 51;
2) виписати і вивчити терміни теми;
https://youtu.be/sEmlqeeYt0M
https://youtu.be/jDDAWUZHEN0
https://youtu.be/NAFIAGNxQYM
3) знайти на карті і вивчити номенклатуру теми (водосховища, канали, райони поширення боліт);
4) написати есе (5-6 речень) на одну із тем:
 - Чи потрібно осушувати болота?
 - Водосховища – це добре чи погано?
 - Створення ставка  – за чи проти?
5) виконати дослідження, описане у підручнику на с.202 (можна ще підібрати фото водойм свого краю).


2 квітня
Тема. Льодовики та багаторічна мерзлота. 
Виконати завдання:
1) опрацювати § 52;
2) переглянути запропоновані відео;
https://youtu.be/n8AceaTr2-w
https://youtu.be/cN22efTMoIU
3) виписати і вивчити терміни теми;
4) скласти 12 тестових завдань по вивчених темах розділу «Гідросфера».
                                                                                                                  6 квітня
Тема. Підземні води, умови їх утворення і залягання в земній корі. Термальні і мінеральні води.
Виконати завдання:
1) опрацювати матеріал § 53;
2) переглянути запропоновані відеоматеріали;
https://youtu.be/r40zNs1a_VM
3) виписати і вивчити терміни теми;
4) написати словниковий диктант.
Словниковий диктант

7 квітня
Тема. Значення вод суходолу для природи і людини. Охорона вод Світового океану і суходолу. 
Завдання:
1) опрацювати матеріал за посиланнями:
https://youtu.be/Y_7pzk9vXeA
Цікаві факти про воду
 2) повторити §§ 41-53 (підготуватися до контрольної роботи);
3) письмово виконати завдання гри «Третій зайвий»:
1. Берингова, Гавайські, Ґренландія.
2. Чорне, Африка, Євразія.
3. Озеро, болото, ставок.
4. Льодовик, снігова лінія, канал.
5. Атлантичний, Індійський, ехолот.
6. Бенгальська, Біскайська, Айсберг.
7. Середземне, Азовське, Африка.
8. Карське, Урал, Балтійське.
9. Гудзонова, Берінгова, Магелланова.
10. Байкал,  Мадагаскар, Вікторія.
11. Суецький, Атлантичний, Панамський.
12. Аравійський, Лабрадор, Вогняна Земля.

9 квітня
Тема. Узагальнення знань по темі «Гідросфера».

13 квітня
Тема. Біосфера. Складові біосфери. Особливості їх поширення на земній поверхні.
Завдання:
1) опрацювати § 54;
2) переглянути презентацію до теми:
3) за презентацією і матеріалом параграфа скласти опорні схеми:
оболонки землі
↓      ↓      ↓      ↓
                                                                           
склад біосфери
↓      ↓      ↓      ↓

межі біосфери
     ↓          ↓         ↓      

Для допитливих: навчальний фільм "Біосфера" за посиланням:


14 квітня
Тема. Ґрунт. Властивості ґрунтів. Ґрунтовий покрив, карта ґрунтів.                   
Завдання:
1) опрацювати § 55;
2) переглянути запропоновані відеоматеріали:
https://youtu.be/sfYKdB_FZJ8
3) опрацювати карту грунтів;
4) виконати вправу «Продовж речення».

16 квітня
Тема. Охорона ґрунтів. Вплив господарської діяльності людини на ґрунтовий покрив, рослинність і тваринний світ суходолу та океану.
Завдання:
1) опрацювати § 55;
2) подивитися відеосюжети до теми;
3) поміркуйте, який позитивний і негативний вплив господарської діяльності людини на ґрунти, рослинний і тваринний світ?

23 квітня
Тема. Природні комплекси (ландшафти) як наслідок взаємозв’язків компонентів природи. Практична робота 7. Складання опису одного з природних комплексів своєї місцевості (за типовим планом).
Завдання:
1) опрацювати § 56:
2) переглянути відеоурок за посиланням:
3) відповідати на запитання після параграфа;
4) виконати практичну роботу відповідно інструктивної картки.
                         ↓


27 квітня
Тема. Географічна оболонка – найбільший природний комплекс Землі, її межі і властивості.
Завдання: 
1) опрацювати § 57;
2) переглянути відеоурок за посиланням:
3) виписати нові терміни у термінологічний словник і вивчити їх (географічна оболонка, цілісність оболонки, ритмічність оболонки, широтна зональність, висотна поясність);
4) вміти відповідати на запитання після параграфа.

28 квітня
Тема. Природні зони Землі, їх особливості.
Завдання:
1) опрацювати § 58;
2) подивитися презентацію по темі за посиланням:
3) заповнити таблицю за поданим зразком: (використовуйте матеріал параграфа і презентацію).
Назва природної зони
Геогра-
фічне поло-ження
Температури повітря узимку і влітку
Кількість опадів
Рослини зони
Тварини зони





  
Заповнити за таким зразком кожну природну зону!

30 квітня
Тема. Узагальнення знань по темах «Біосфера та ґрунти», «Природні комплекси».
Завдання:
1) повторити параграфи 54-58;
2 ) виконати завдання для контролю навчальних досягнень на с. 231 у підручнику.

4 травня
Тема. Кількість і розміщення населення на Землі.
Завдання:
1) опрацювати § 59;
2) переглянути відеоурок по темі за посиланням:
3) опрацювати карту «Розміщення населення на Землі» на с. 234 у підручнику;
4) вміти усно відповідати на запитання після параграфа.

5 травня
Тема.  Людські раси.
Завдання:
1) опрацювати матеріал у підручнику на с. 236-237;
2) переглянути презентацію  до теми за посиланням:
3)  виконати тести за посиланням:

7 травня
Тема. Рівність рас.  Дослідження М. М. Миклухо-Маклая .
Завдання:
1) опрацювати пункт 2 у параграфі 60;
2) переглянути запропоновані відеоматеріали по темі;
3) знайти і прочитати додаткові матеріали про М. М. Миклухо-Маклая.


12 травня
Тема. Різноманітність народів світу.
Завдання:
1) опрацювати матеріал параграфа 60 на с. 238-241 у підручнику;
2) подивитися додаткові відеоматеріали за темою:
3) зробити самоперевірку знань за запитаннями і завданнями після параграфа.

14 травня
Тема. Держави світу. Найбільші за площею та чисельністю держави світу.
Завдання:
1) опрацювати § 61 (с. 242-246);
2) подивитися відеоурок:
3) опрацювати «Політичну карту світу» (в атласі чи на останньому форзаці підручника): вивчити розташування та назви країн світу та їх столиці;
4) заповнити таблицю:
Країна
Столиця
Росія

Індія

Китай

Австралія

США

Мексика

Канада

Бразилія

Аргентина

Перу

Єгипет

Алжир

Південна Африка

Лівія

Саудівська Аравія

Монголія

Казахстан

Італія

Португалія

Японія

Франція

Німеччина

Іран

Швеція



18 травня
Тема. Держави-сусіди України на політичній карті світу.
Завдання :
1) опрацювати 3 пункт § 61 (с. 247):
2) подивитися презентацію до теми;
https://youtu.be/Fe0nLWCEDUM
3) знайти на політичній карті світу (мал. 305 або останній форзац у підручнику) Україну та країни, які з нею межують і по суходолу і через море;
4) заповнити таблицю за зразком попереднього уроку:
Країна-сусід України
Столиця



19 травня
Тема. Практична робота  8. Позначення на контурній карті найбільших держав у різних частинах світу та їх столиць.

Мета: навчитися знаходити на політичній карті найбільші держави, що розташовані у різних частинах світу, та їх столиці.
Хід роботи:
1. Запишіть назви частин світу.
2. Запишіть 10-12 найбільших держав та зазначте, у яких частинах світу розташовані ті країни, які ви записали.
3. За фрагментом карти визначте, якою буквою позначена країна і напишіть її столицю.

4. Визначте державу за контурами.

5. Висновок. Які географічні об’єкти відображаються на політичній карті?

21 травня
Тема. Узагальнення знань по темі «Планета людей».
Завдання: виконати онлайн-тести.


25 травня
Тема.  Вплив людини на природу. Зміна природи людством. Забруднення довкілля та його охорона.
Завдання:
1) опрацювати § 62;
2) подивитися відеоматеріали до теми;
3) розкажіть своїм домашнім про екологічні проблеми, про які ви дізналися з теми.


26 травня
Тема. Дослідження. Розробка міні-проекту з утилізації побутових відходів.
1) подивитися відеоматеріали по темі;
2) виконати дослідження, описане на с. 250 у підручнику.

28 травня
Тема. Підсумковий урок за рік.
Завдання: виконати самоперевірку за матеріалом у підручнику на с. 252-253.


Географія 7 клас
13 березня
Тема. Тектонічні структури, рельєф, корисні копалини Євразії.
Виконати завдання:
1) опрацювати у підручнику § 42;
2) переглянути запропоновані відео та презентації;
https://youtu.be/nRzp0jEBWrc
3) знайти на карті та вивчити географічну номенклатуру теми;
4) заповнити пропуски у реченнях:
1. Євразія знаходиться на літосферних плитах…
2. В основі літосферних плит лежать…
3. На материку є вулкани … , які розташовані, в основному у … сейсмічних поясах.
4. Виділяють 2 найбільші рівнини…
5. Рельєф Євразії поділяється на …
6. До давніх областей складчастості відносять …, тому що …
7. Молодими горами є …, бо у них …
8. Найвищі гори світу - … з вершиною …
 9. У Європі найвищими вважаються …, межею між Європою і Азією є гори …
10. Я назву не менше 10 гірських систем Євразії і їх вершини: …
11. На Україні теж є гори. Це … з вершинами…
12. На материку видобувають такі корисні копалини …


17 березня
Тема. Загальні риси клімату. Кліматичні пояси і типи клімату.
Виконати завдання:
1) опрацювати § 43-44 і відеоматеріали
https://youtu.be/r_qNqTP_W94
https://youtu.be/2eLaAYNHE_o
2) робота з кліматичною картою;
3) заповнити таблицю:
Кліматичний пояс
Географічне положення
Температури січня
Температури липня
Опади
Напрями вітрів








20 березня
Тема. Практична робота № 11. Визначення типів клімату у межах помірного кліматичного поясу Євразії за допомогою кліматичних діаграм.
Виконати роботу відповідно завдань зошита з друкованою основою.







31 березня
 Тема. Води суходолу Євразії.
Завдання:
1) опрацювати § 45, 46;
2) переглянути запропоновані відеоматеріали;
https://youtu.be/I0Rx-zwtHYs
https://youtu.be/OWuQQFBlMXM
https://youtu.be/e2Z22rdIzh0
3) знайти на карті і вивчити географічну номенклатуру теми (річки, озера, водосховища);
4) назвати об’єкт Євразії:
1. Найбільша річка.
2. Річка, що має найбільший річковий басейн.
3. Річки, що названо іменами дівчат.
4. Річка, що проходить через 10 європейських країн і впадає у море України.
5. Водойма, що в перекладі означає «жовта річка».
6. Найбільша річка басейну внутрішнього стоку.
7. Найбільші річки Західної Азії.
8. Найглибше озеро.
9. Найбільше за площею озеро.
10. Найсолоніше озеро.
11. Озеро, половина якого має воду прісну і мутну, половина – солону і чисту.
12. Найглибше озеро України.

3 квітня
Тема. Природні зони Євразії.
Завдання:
1) опрацювати матеріал § 47, 48;
2) переглянути відеоматеріали по темі;
https://youtu.be/VnI71k8acOY
https://youtu.be/F183WaInvrc
3) заповнити таблицю:
Назва природної зони
Географічне положення
Ґрунти
Рослини
Тварини







7 квітня
Тема. Зміни природи материка людиною. Найвідоміші об’єкти, віднесені до Світової природної спадщини ЮНЕСКО.
Завдання:
1) опрацювати § 49;
2) як доповнення до матеріалу переглянути запропоновані матеріали;
https://youtu.be/cNOJi9KjD40
3) написати есе (4-5 речень) «Обєкт Євразії, зенесений до ЮНЕСКО, який я хочу відвідати».


10 квітня
Тема. Населення Євразії. Найбільші держави Європи.
Завдання:
1) опрацювати § 50;
2) переглянути довідкову інформацію по темі за посиланням:
2) у блозі на сторінці «Відео країни світу» подивитися відео про країни Європи;
3) заповнити таблицю:
Країна Європи
                   Столиця




14 квітня
Тема. Населення. Найбільші держави Азії.             
Завдання:
1) опрацювати § 50;
2) переглянути довідкову інформацію по темі за посиланням:
https://youtu.be/glxi-ehyiT4
2) у блозі на сторінці «Відео країни світу» подивитися відео про країни Азії;
3) виконати вправу «Підбери пару».


24 квітня
Тема. Контроль знань по темі «Євразія».

28 квітня
Тема. Тихий океан, характеристика океану за типовим планом.
Завдання:
1) опрацювати § 6;
2) подивитися пояснення нової теми у відеоуроці за посиланням:
3) знайти на карті та вивчити географічну номенклатуру теми (моря, острови, півострови, затоки, протоки, течії);
4) дати письмові відповіді на питання:
1. Площа океану.
2. Прізвище дослідника, який дав назву океану.
3. Найбільша глибина.
4. Кількість морів.
5. Скільки відсотків земної поверхні охоплює океан?
6. На якій літосферній плиті лежить?
7. Місце за площею.
8. Найбільше море в Тихому океані.
9. Висота найвищих вітрових хвиль, зареєстрованих у цьому океані.
10. Довга коралова споруда у західній частині океану біля берегів Австралії.
11. Представники рослинного світу в океані.
12. Представники тваринного світу в океані.


5 травня
Тема. Атлантичний океан, характеристика океану за типовим планом.                  
Завдання:
1) опрацювати § 8;
2) подивитися пояснення нової теми у відеоуроці за посиланням:
3) знайти на карті та вивчити географічну номенклатуру теми (моря, острови, півострови, затоки, протоки, течії) скористайтесь таблицею у підручнику на с. 68-69.
4) виконати тести за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/atlantichniy-okean-363160.html
Скинути фото результатів.


8 травня
Тема. Індійський океан, характеристика океану за типовим планом.                
Завдання:
1) опрацювати § 9;
2) подивитися пояснення нової теми у відеоуроці за посиланням:
https://youtu.be/J3uMLCDxxAo
3) знайти на карті та вивчити географічну номенклатуру теми (моря, острови, півострови, затоки, протоки, течії) скористайтесь таблицею у підручнику на с. 68-69;
4) виконати тести за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/indiysiy-okean-365911.html
Скинути фото результатів.


12 травня
Тема. Північний Льодовитий океан, характеристика океану за типовим планом.        
Завдання:
1) опрацювати § 10;
2) подивитися пояснення нової теми у відеоуроці за посиланням:
3) знайти на карті та вивчити географічну номенклатуру теми (моря, острови, півострови, затоки, протоки, течії);
4) виконати розподільчий диктант: дані об’єкти розподілити на чотири колонки відповідно океану, до якого вони належать.

Перська затока, Чорне море, Гренландське море, Фанді, Аляска, Шрі-Ланка, Ла-Манш, Куросіо, Північна Земля, Охотське море, Гольфстрім, Мадагаскар, хребет Менделєєва, Зондський жолоб, Маріанський жолоб, Шпіцберген.


15 травня
Тема. Узагальнення знань по темі «Океани».
Завдання: виконати онлайн-тести.



19 травня
Тема. Взаємодія людини і природи.
Завдання:
1) опрацювати § 51;
2) подивитися запропоновані відеоматеріали, а можна ще й більше, бо тема цікава і корисна;
3) для самоконтролю опрацюйте завдання і запитання після параграфа.


22 травня
Тема. Екологічні проблеми материків і океанів. Міжнародне співробітництво у розв’язанні екологічних проблем. Дослідження. Шляхи розв’язування екологічних проблем.
Завдання:
1) опрацювати § 52;
2) подивитися відеоурок по темі за посиланням:
3) усно виконати тести на с. 269 у підручнику.


26 травня
Тема. Підсумковий урок за рік.
Завдання: виконати самоперевірку за матеріалом у підручнику на с. 68-71



                           Географія 8 клас
                                  12-13 березня
Тема. Моніторинг навколишнього середовища. Основні заходи щодо раціонального використання природних ресурсів та охорони довкілля. Природокористування в умовах сталого розвитку.
Виконати завдання:
1) опрацювати § 42-43, відеопрезентації;
https://youtu.be/XWpSLhuk0xs
https://youtu.be/FQqLUJsRQpc
2) опрацювати карту ПЗФ;
3) виконати тестові завдання на с. 169 у підручнику;
4) запропонувати заходи з охорони природи у своїй місцевості.


17 березня
Тема. Кількість населення у світі. Чинники, що впливають на кількість населення. Природний рух населення.
Виконати завдання:
1) опрацювати матеріал підручника і презентації;
https://youtu.be/DHdC8rqubzE
2) виписати і вивчити терміни;
3) доповнити речення:
1. Демографія – це…
2. Природний рух – це…
3. Механічний рух – це…
4. Природний приріст – це…
5. Еміграція – це…
6. Імміграція – це…
7. Сальдо міграцій – це…
8. Густота населення – це…
9. Демографічна політика – це…
10. Геноцид – це…
11. Кількість населення України…
12. Кількість населення світу…


19-20 березня
 Тема. Статево-віковий склад в Україні та світі. Тривалість життя населення.
Завдання:
1) опрацювати § 45-46:
2) переглянути запропоновані відео;
https://youtu.be/knRl06jB8yo
3) виконати тести:
1. Наука, що вивчає населення:
А) депопуляція; б) демографія; в) демографічна політика.
2. Демографічна політика спрямована на:
А) збільшення населення; б) зменшення населення;
в) врегулювання процесів, пов’язаних з народжуваністю.
3. Україна належить до країн з типом відтворення населення:
А) першим; б) другим; в) третім.
4. Різке збільшення населення – це:
А) демографічна політика; б) демографічний вибух; в) і перше, і друге.
5. На теперішній час населення в Україні:
А) 48 млн. чол..; б) 42 млн. чол..; в) 37 млн. чол.
6. Розподіл населення за статтю і віком:
А) природний рух; б) механічний рух; статево-вікова структура.
7. Найбільша кількість молодого населення у:
А) Європі і Північній Америці; б) Азії і Австралії; в) Африці та Азії.
8. Регресивна вікова структура – це:
А) переважає молодь; б) переважають старі; в) всіх однаково.
9. Встановити відповідність між областями України і їх рівнем народжуваності:
1) Рівненська            а) високий
2) Донецька               б) низький
3) Київська
4) Закарпатська


31 березня
Тема. Механічний рух населення: причини і види міграцій, основні напрямки міграційних потоків у світі та Україні. Українська діаспора.
Завдання:
1) опрацювати § 47;
2) переглянути відеоматеріали по темі;
https://youtu.be/ReuJe-o4314
https://youtu.be/X_A10paz-2k
3) виписати і вивчити нові терміни: міграція, еміграція, імміграція, сальдо міграцій, види міграцій, біженці, переселенці, діаспора;
4) скласти схему «Напрямки міграції українців»;

                                                      ↑    ↑    ↑
←   Напрямки    →
←      міграції       →
←   українців    →
                                                     ↓    ↓      ↓

5) написати есе (5-6 речень) на тему «Що необхідно зробити, щоб жителі нашого села не здійснювали трудову міграцію?»


2-3 квітня
Тема. Розселення. Густота населення. Типи населених пунктів, критерії їх розмежування в Україні та країнах світу.
Завдання:
1) опрацювати § 48;
2) переглянути відеоматеріали до теми;
https://youtu.be/dx5Y0fzfwv
3) дописати речення:
1. Розміщення людей на певній території – це …
2. У світі існують різні форми розселення …
3. Є такі види поселень …
4. Села є …
5. Чабель належить до … сіл.
6. За кількістю населення виділяють такі міста …
7. Місто Сарни належить до … міст.
8. Місто Рівне виконує функції …
9. Клесів вважають населеним пунктом …
10. Найменше місто України …
11. До мільйонників належать міста України …
12. Сільське населення переважає у областях …

7 квітня
Тема. Урбанізація, причини, що її зумовлюють. Міські агломерації. Мегаполіси. Світові міста. Субурбанізація. Хибна урбанізація.
Завдання:
1) опрацювати матеріал § 49;
2) переглянути відеоурок за посиланням:
3) виписати і вивчити нові терміни теми.
4) написати есе (4-5 речень) «Мегаполіс, у якому я мрію побувати».

9-10 квітня
Тема. Відмінності в рівнях і темпах урбанізації в Україні і світі.
Завдання:
1) опрацювати § 50;
2) переглянути запропоновані відеоматеріали;
https://youtu.be/mvdxCtjw0sQ
3) дати письмову відповідь на питання: чи хотіла (хотів) би я жити у місті і чому? (4 речення)


14 квітня
Тема. Етнічний склад населення. Найпоширеніші мовні сім'ї. Однонаціональні й багатонаціональні країни.
Завдання:
1) опрацювати § 51;
2) виписати і вивчити нові терміни: етнос, нація, народність, мовна сім'я, етнографія;
3) переглянути запропоновані відеоматеріали:
4) визначте етнос, націю і мовну сім'ю, до яких ми належимо.

16-17 квітня
Тема. Національний склад населення України: особливості та регіональні відмінності. Національні меншини та  етнічні групи, основні райони їх розселення. 
Завдання:
1) опрацювати § 52;
2) переглянути презентацію до теми;
3) опрацювати тематичну карту «Національний склад населення України»;
4) виконайте усно завдання 3-4 на с. 202 у підручнику.

23-24 квітня
Тема. Релігійний склад населення. Релігія як явище культури. Світові релігії. Найпоширеніші релігійні конфесії в Україні.
Завдання:
1) опрацювати матеріал підручника (§ 53);
2) продивитися презентацію до теми;
3) знайти вірш про віру;
4) написати есе «Що для мене значить віра у Бога?».


27 квітня
Тема. Практична робота 11. Аналіз статево-вікових пірамід України та окремих країн світу.
Інструктаж до виконання роботи:
1. Пишете дату, тему, мету роботи.
2. Опрацьовуєте теоретичні відомості, необхідні для виконання роботи (фото 1-2).
3. Уважно розглядаєте зразок статево-вікової піраміди і пояснення до неї (фото 3).
4. Виконуєте завдання 1 (фото 4).
5. Розглядаєте, як виконувати завдання 2 (зразок на фото 4).
6. Виконуєте завдання 2, вибравши одну статево-вікову піраміду  будь-якої країни (фото 5, 6, 7).
7. Виконуєте завдання 3 і робите висновок (фото 8).









30 квітня
Тема. Зайнятість населення в Україні та світі. Трудові ресурси, їх кількість і якість. Зайнятість населення, проблема безробіття.
Завдання:
1) опрацювати матеріал § 54, 55;
2) переглянути запропоновані матеріали і відео по темі:
3) подумайте, як можна подолати проблему безробіття у нашому населеному пункті.

5 травня
Тема. Підсумкова контрольна робота по розділу «Населення України та світу».
Пройдіть онлайн - тестування по темі за посиланням 
і скиньте результати.


7- 8 травня
Тема. Географічне положення, адміністративно-територіальний устрій, історія формування і розвитку свого адміністративного регіону.
Завдання: Опрацювати с. 3-4 у посібнику, зробити конспект.

12 травня
Тема. Природа регіону. Особливості природних умов і ресурсів. Природокористування. Об'єкти природно-заповідного фонду.
Завдання:
1) опрацювати матеріал на с. 5-18  у посібнику «Географія своєї області», який розміщений в уроці за 7 травня;
2) зробити конспект по опрацьованому матеріалу;
3) подивися відеоматеріали до теми:


14-15 травня
Тема. Адміністративно - територіальний устрій. Топоніміка.
Завдання:
1) опрацювати матеріал на с. 18-24 у посібнику «Географія своєї області», який розміщений в уроці за 7 травня;
2) зробити конспект по опрацьованому матеріалу (випишіть назву всіх районів, знайдіть крайні точки області, випишіть головне зі сторінки "Факти історії");
3) подивися відеоматеріали до теми:


19 травня
Тема. Населення регіону.
Завдання:      
1) опрацювати матеріал на с. 25-29 у посібнику «Географія своєї області», який розміщений в уроці за 7 травня;
2) зробити конспект по опрацьованому матеріалу;
3) подивися відеоматеріали до теми:


21-22 травня
Тема. Соціальний розвиток.  Рекреаційні ресурси.
Завдання:
1) опрацювати матеріал на с. 47-60 у посібнику «Географія своєї області», який розміщений в уроці за 7 травня;
2) зробити конспект по опрацьованому матеріалу; 
3) подивися відеофільми «Сім чудес Рівненщини»:

26 травня
Тема. Узагальнення знань по розділу «Природа та населення свого адміністративного регіону».
Завдання: виконати онлайн-тести по темі:


28 травня
Тема. Підсумковий урок за рік.
Завдання: зробити самоперевірку за матеріалом на с. 219-222.



                            Географія 9 клас
                                     13 березня
Тема. Машинобудування  в Україні. Найбільші центри. Галузева структура.
Виконати завдання:
1) подивитися відеопрезентації;
https://youtu.be/mw5Zn15Wat8
https://youtu.be/mV1d21cwL7c
2) опрацювати матеріал підручника, знайти на карті географічну номенклатуру теми;
3) доповнити речення:
1. Машинобудування – це …
2. Воно необхідне для …
3. Має таку галузеву структуру …
4. Спеціалізація являє собою … і поділяється на …
5. На розміщення підприємств машинобудування впливають чинники …
6. В Україні виробляють такі транспортні засоби …
7. Центрами залізничного машинобудування є …
8. Літаки виробляють у …
9. Центрами точного машинобудування в Україні є …
10. Суднобудування розвинуте у …
11. До приладобудування відносять …
12. Найбільше на споживача орієнтується …
13. «Електрон» випускає …
14. «Екта» виробляє …     
15. Світовими лідерами у машинобудуванні є …

20 березня
Тема. Виробництва тканин, одягу, взуття. Дослідження. Малі і середні міста України – центри швейного виробництва.
Виконати завдання:
1) опрацювати § 31;
2) переглянуті запропоновані відеопрезентації  до теми, можна знайти й інші, адже тема цікава і корисна;
https://youtu.be/B4v2XOKkU24
https://youtu.be/2ANuicQLREM
https://youtu.be/fNIbosDK26w
3) виконати дослідження, описане на с. 175 у підручнику;
4) зробити дома виставку художніх промислів, переслати фото.


2 квітня
Тема. Виробництво харчових продуктів та напоїв.
Дослідження.
1. Українські та імпортні продукти в споживчому кошику вашої родини.
2. Традиційні продукти харчування в Україні та країнах-сусідах.
Завдання:
1) опрацювати § 32, 33;
2) переглянути відеоматеріали до теми;
https://youtu.be/rB4bEX5zn9U
https://youtu.be/wf9scarQyN8
https://youtu.be/i--B4UjdyjE
3) виконати одне із досліджень;
4) виконати тестові завдання на с. 187 у підручнику.

3 квітня
Тема. Транспорт, його роль в національній економіці. Види транспорту, їх недоліки і переваги. Транспорт світу.
Завдання:
1) опрацювати теоретичний матеріал § 34, 35;
2) переглянути запропоновані відеоматеріали;
https://youtu.be/be6Nt2_ZRv0
https://youtu.be/PeQVd8y_6_w
3) скласти схему «Види транспорту»:
                                                          ↑   ↑
←   Види    →
←   транспорту    →
   ↓    

4) виписати і вивчити нові терміни теми: транспорт, пасажирообіг, вантажообіг, автобан, магістраль, каботаж.

10 квітня
Тема. Транспорт України.
Завдання:
1) опрацювати § 36;
2) переглянути цікаві факти до теми за посиланням:
3) виконати тестові завдання.
ТЕСТИ


16 квітня
Тема. Торгівля як вид послуг. Форми торгівлі. Світовий ринок товарів і послуг.
Завдання:
1) опрацювати матеріал § 37; 
2) переглянути відеосюжети по темі:
3) опрацювати наступну рубрику:
                        ↓
Тема. Торгівля в Україні. Обсяги та структура експорту й імпорту товарів та послуг.
Завдання:
1) опрацювати § 38;
2) корисну та цікаву інформацію можна знайти тут:
                        ↓
3) пограємо у гру
                   
Ділова гра "Я - майбутній бізнесмен"



30 квітня
Тема. Туризм як складник національної економіки, його види. Туризм в Україні. Міжнародний туризм.
Завдання:
1) опрацювати § 39, 40;
2) подивитися онлайн-урок за посиланням:
https://youtu.be/FMABcRTmAIo
3) у цьому блозі на сторінці "Країни світу відео" переглянути відео про країни світу, де б ви хотіли побувати;
4) здійснити віртуальну туристичну подорож у країну своєї мрії і написати про цю подорож коротку (5-6 речень) розповідь.



8 травня
Тема. Наукова діяльність, освіта, охорона здоров'я в Україні та світі.                       
Завдання:
1) опрацювати § 41;
2) подивитися відеоматеріали до теми;
3) пройти онлайн - тестування і переслати результати



14 травня
Тема.  Фінансові послуги. Комп’ютерне програмування.
Завдання:
1) опрацювати матеріал § 42,43;
2) подивитися відеоурок по темі;
3) виконати тестування: 


15 травня
Тема. Узагальнення знань по темі «Третинний сектор господарства».
Виконати онлайн-тестування за посиланням:


22 травня
Тема. Глобальні проблеми людства, причини їх виникнення. Дослідження. Прояв глобальних проблем у своєму регіоні.
Завдання:
1) опрацювати матеріал § 44, 45, 46;
2) подивитися презентацію і запам’ятати класифікацію глобальних проблем;;
3) виконати дослідження, описане у підручнику на с. 260.

28 травня
Тема. Сталий розвиток – стратегія людства на ХХІ століття.
Завдання:
1) опрацювати § 47;
2) подивитися запропоновані відеоматеріали;
3) опрацювати таблицю 15 на с. 263 і запропонувати пріоритети збалансованого розвитку свого регіону.


Музичне мистецтво 5 клас
12-13 березня
Тема. Світ вокальної музики.
Завдання:
1) подивитися відеоурок за посиланням і виконати запропоновані там завдання:
2) виконання пісні «Прийди, прийди, весно красна" під фонограму плюс за посиланням: 

19-20 березня
Тема. Звучить хор.
Завдання:
1) подивитися відеоурок за посиланням:
2) виконання пісні «Прийди, прийди, весно красна" під фонограму мінус за посиланням:

2-3 квітня
Тема.  Музика та інші види мистецтва. 
Завдання:
за даним посиланням подивитися відеоурок і виконати завдання всіх етапів, поданих у ньому.
https://youtu.be/d-hTxCMbdTI

9-10 квітня
Тема.  Музика і слово. 
Завдання:
1) подивитися відеоурок:
https://youtu.be/qNM8YTGBEOQ
2) знайти будь-який вірш і придумати до нього мелодію;
3) Пісню «Школярі-школярики» навчитися виконувати під фонограму мінус.
https://youtu.be/T7wPFTqnkc0
                                                      
16-17 квітня
Тема.  Музика і візуальні види мистецтва.
Завдання:
1) переглянути запропонований відеоурок:
2) виконати всі вправи, подані у відеоуроці;
3) ознайомитися із «Пісенькою друзів» Г. Гладкова.
https://youtu.be/cQ4dXmLwvM0

23-24 квітня
Тема.  Музика в театрі.
Завдання:
1) подивися відеоурок і виконати завдання всіх етапів уроку;
2) «Пісеньку друзів» навчитися виконувати під фонограму мінус.
https://youtu.be/cxrdNSi54B4

30 квітня
Тема.  Музика в кіно.
Завдання:
1) із новим матеріалом ознайомитися за допомогою відеоуроку за посиланням:
https://youtu.be/mJ5nwz0fEi0
2) навчитися виконувати пісню «Крилата гойдалка" під фонограму плюс;
3) подивитися будь-який музичний фільм.

7-8 травня
Тема. Музика і циркове мистецтво.
Завдання:
1) пояснення нового матеріалу у відеоуроці за посиланням:
https://youtu.be/P9TFfcQrV9E
2) навчитися виконувати пісню «Крилата гойдалка" під фонограму мінус;
3) подивитися виступи циркових артистів.


14-15 травня
Тема. Музика і хореографія.
Завдання:
1)  вивчити новий матеріал за посиланням:
2) подивитися хореографічні постановки:
https://youtu.be/2lDm2d8oA7U
3) пісню «Світ Шкільний навчитися виконувати під фонограму плюс;
4) прослухати шкільні пісні.



21-22 травня
Тема. Назустріч канікулам.
Завдання:
1) подивитися відеоурок і виконати запропоновані у ньому завдання;
2) зробити онлайн-тести і переслати результат.


28 травня
Тема. Урок – концерт.
Завдання:
1) згадайте пісні, які вивчали на уроках музичного мистецтва протягом навчального року;
2) проспівайте ті, які найбільше сподобалися чи запам’яталися;
3) влаштуйте невеличкий концерт своїм рідним, з якими ви разом проживаєте. 


Музичне мистецтво 6 клас
17 березня
Тема. Квартет.
Завдання: подивитися відеоурок, виконати всі завдання, описані в ньому. 

31 березня
Тема. Жанрова палітра симфонічної музики.
Завдання: теоретичний матеріал, слухання музики, нотна грамота, розучування пісні, творчі завдання  ви знайдете у відеоуроці за посиланням:

7 квітня
Тема. Зустріч з увертюрою.
Завдання:
1) подивитися відеоурок:
2) «Козацьку пісню» навчитися виконувати під фонограму мінус:
3) створити ритмічний супровід до твору.

14 квітня
Тема. Концерт для друга.
Завдання:
1) переглянути відеоурок, вивчити нові терміни;
2) навчитися виконувати пісню «Цвіт землі» під фонограму плюс:
3) намалювати або підібрати ілюстрацію до вивченого твору.

21 квітня
Тема. Симфонічні варіації.
Завдання:
1) переглянути відеоурок;
2) виконати тести, задані у ньому;
3) навчитися виконувати пісню «Цвіт землі» під фонограму мінус:
https://youtu.be/ZvO6QZ7K9Sc

28 квітня
Тема. Шляхами симфонії.
Завдання:
1) теоретичний матеріал вивчаємо за відеоуроком:
2) ознайомитися із піснею «На безіменній висоті» і навчитися виконувати її під фонограму плюс:
3) прослухати пісні воєнних років.

5 травня
Тема. Українська симфонічна поема.
Завдання:
1) опрацювати відеоурок за посиланням:
2) зробити порівняльний аналіз літературного і музичного жанру «поема».

12 травня
Тема.  Симфонічна сюїта.
Завдання:
1) опрацювати відеоурок:
2) виконати онлайн-тести і скинути результати:

19 травня
Тема. Звучить симфонічна музика. Підсумковий урок.
Завдання:
1) подивитися відеоурок і виконати запропоновані у ньому завдання;
2) зробити онлайн-тести і переслати результат. 

26 травня
Тема. Урок – концерт.
Завдання:
1) згадати пісні, які вивчали на уроках музичного мистецтва протягом навчального року;
2) проспівайте ті, які найбільше сподобалися чи запам’яталися;
3) влаштуйте невеличкий концерт своїм рідним, з якими ви разом проживаєте. 

Музичне мистецтво 7 клас
12 березня
Тема. Барди.
Завдання:
1) подивитися відеоурок:
2) виконати завдання, що є у відеоуроці.

19 березня
Тема. Звучить авторська бардівська пісня.
Завдання:
1) подивитися відеоурок за посиланням:
2) вивчити нові терміни теми;
3) прослухати духовні піснеспіви.

2 квітня
Тема. Музика театру.
Завдання:
1) теоретичний матеріал вивчити за допомогою запропонованого відеоуроку:
https://youtu.be/hEU4hFK41WA
2) проаналізувати прослухані мелодії;
3) навчитися виконувати нову пісню "Тече вода з-під явора" під фонограму плюс.

9 квітня
Тема. Мюзикл.
Завдання:
1) подивитися відеоурок:
https://youtu.be/UJTisLYvTFw
2) ознайомитися з правилами етикету в театрі;
3) навчитися виконувати пісню «Тече вода з-під явора» під фонограму мінус:
4) працювати над проектом «Мій улюблений мюзикл».

16 квітня
Тема. Телемюзикл.
Завдання:
1) всі етапи уроку опрацювати відповідно запропонованого відеоуроку:
https://youtu.be/7gDRxlqSfbg
2) проаналізувати вивчені твори;
3) прослухати пісні чи поезії про Київ;
4) пісню «Києве мій» прослухати у виконанні Олега Винника:
  
23 квітня
Тема. Рок-опера.
Завдання:
1) подивитися відеоурок:
https://youtu.be/x9_oEemjjMI
2) виконати тести, подані в уроці;
3) пісню «Києве мій» навчитися виконувати під фонограму мінус. 

30 квітня
Тема. Музика телеекрану.
Завдання:
1) теоретичний і практичний матеріал, слухання музики, нотну грамоту, роботу над новим твором знайдете у відеоуроці за посиланням:
https://youtu.be/CI6NBgjxCz8
2) подивитися будь-який музичний фільм.

7 травня
Тема. Електронна музика та інструменти.
Завдання:
1) подивитися відеоурок і виконати дані у ньому завдання:
2) вивчити теоретичний матеріал теми;
3) прослухати пісні воєнних років.


14 травня
Тема. Сучасна танцювальна музика.
Завдання:
1) опрацювати і виконати всі завдання на кожному етапі, які подані у відеоуроці:
2) прослухати сучасну танцювальну музику за власним вибором.


21 травня
Тема. Жанри і напрямки сучасної електронної музики.
Завдання:
1) подивитися відеоурок і виконати запропоновані у ньому завдання;
2) зробити онлайн-тести і переслати результат.
https://naurok.com.ua/test/novatorstvo-v-muzichnomu-mistectvi-uzagalnennya-znan-417935.html



28 травня
Тема. Підсумковий урок.
Завдання:
1) згадати пісні, які вивчали на уроках музичного мистецтва протягом навчального року;
2) проспівайте ті, які найбільше сподобалися чи запам’яталися;
3) влаштуйте невеличкий концерт своїм рідним, з якими ви разом проживаєте. 


Індивідуальне навчання
Природознавство, 12 березня
Тема.  Птахи: середовище існування, особливості зовнішньої і внутрішньої будови. Значення та охорона птахів.
Завдання:
1) опрацювати відповідний матеріал у підручнику;
2) вміти відповідати на запитання після параграфа;
3) подивитися запропоновані відеоматеріали:
4) намалювати улюблену пташку.

Географія, 19 березня
Тема. Південна Америка.
Завдання:
1) опрацювати матеріал у підручнику;
2) подивитися відео про материк:
https://youtu.be/cZUF_957o_M
3) знайти на карті географічну номенклатуру теми.

Природознавство, 2 квітня
Тема. Ссавці. Загальні ознаки. Гризуни, спосіб життя.
Завдання:
1) опрацювати матеріал підручника;
2) подивитися запропоновані відеосюжети:
3) скласти розповідь"Домашні гризуни".

Географія, 9 квітня
Тема. Євразія, характеристика материка. Географічне положення, берегова лінія, клімат, води суходолу.
Завдання:
1) опрацювати  матеріал теми у підручнику;
2) подивитися відеоурок по темі за посиланням:
3) знайти на карті і вивчити географічну номенклатуру материка;
4) виконати тести:      
1. За площею материк Євразія займає місце:
а) перше;   б) друге;   в) третє;   г) четверте.      
2. Найвищою вершиною  на материку є:    
а) Народна;   б) Монблан;    в) Джомолунгма;    г) Говерла.
3. Вибрати найдовшу річку Євразії:
а) Дунай;   б) Дніпро;     в) Волга;     г) Янцзи.
4. Найвищою  вершиною Карпацьких гір є:
а) Роман-Кош;     б) Монблан;    в) Говерла;     г) Ельбрус.
5. У якій природній зоні ми проживаємо?
а) мішані ліси;     б) лісостеп;  в) перемінно-вологі ліси;  
г) пустеля.
6. Метерик Євразія омиває океанів:
а) один;   б) два;   в) три;   г) чотири.

Природознавство, 16 квітня
Тема. Ссавці. Хижі звірі. Ластоногі та китеподібні.
Завдання:
1) опрацювати відповідний матеріал у підручнику;
2) виконати завдання після параграфа;
3) подивитися відео до теми:

Географія, 23 квітня
Тема. Євразія. Рослинний і тваринний світ. 
Завдання:
1) опрацювати відповідний матеріал підручника;
2) подивитися запропоновані відеоматеріали:
3) продовжити речення:
1. У Євразії водяться такі тварини …
2. На материку ростуть такі рослини …

Природознавство, 30 квітня
Тема.  Тварини:  мавпи, парнокопитні  і непарнокопитні. Зовнішній вигляд, спосіб життя, господарське значення.
Завдання:
1) опрацювати параграфи підручника;
2) подивитися відеоматеріали:
3) відгадати загадки, відповідь записати у зошиті.
                                     
По лужку та полонині все мандрує в кожушині. 
Навіть влітку одяганку не лиша вона на ґанку.


У дворі не ловить ґав, каже грізно: «Гав-гав-гав!» 
Пильно дім охороняє, кицю Мурку захищає, 

Бачить з буди двір увесь… Хто це, діти? Звісно,…


Давно відомий він тобі: коли на сонечку дрімає, 
Він колискову сам собі під ніс тихесенько співає. 


Що в пісні тій — ніхто не зна, і ми про це тут не напишем. 

Ми тільки знаєм, що вона не до вподоби мишам!


Має дуже прудкі ніжки, наставляє грізно ріжки 
На великого собаку. Той сховався з переляку. 

А дасте ви їй травиці, кухлик чистої водиці — 

Молочком вас пригостить. Хто вона? Ану скажіть!


Здавна людям помагає, довгий хвіст і гриву має,
Любить сіно пожувати, «І-го-го!” — ірже завзято,
Бо не відає про лінь, як працює в полі…

Хто пасеться на лужочку товстобокий, наче бочка?
Любить сіном ласувати, молоко дає малятам. —

Будьте, му-му-му, здорові і подякуйте … 

Географія, 7 травня
Тема. Країни Європи та Азії.
Завдання:
1) опрацювати матеріал у підручнику;
2) подивитися відео по темі:
3) знайти на карті найбільші держави Євразії та їх столиці;
4) заповнити таблицю:
Країна
Столиця





Природознавство, 14 травня
Тема. Охорона тварин в Україні. Тварини, що занесені до Червоної книги. Практична робота. Догляд за приміщенням, участь у роздаванні кормів.
Завдання:
1) опрацювати відповідний матеріал у підручнику;
2) подивитися відеоматеріали по темі;
3) у зошиті записати кілька видів тварин, занесених до Червоної книги;
4) брати участь у догляді за тваринами і приміщенням, роздаванні тваринам кормів.


Географія, 21 травня
Тема. Узагальнення знань за ІІ семестр. Тестові завдання.
Тести:
1. Найбільший материк:
а) Африка; б) Євразія; в) Америка.
2. Антарктида – це материк:
а) найтепліший; б) найхолодніший; в) найменший.
3. Північну і Південну Америку розділяє канал:
а) Панамський; б) Суецький. 
4. Єдиний материк, який поділяється на дві частини світу:
а) Австралія; б) Африка; в) Антарктида; г) Євразія. 
5. Найглибше озеро світу:
а) Каспійське; б) Танганьїка; в) Байкал. 
6. Найбільше за площею озеро світу:
а) Каспійське; б) Танганьїка; в) Байкал. 
7. Північний Льодовитий океан омиває материки:
а) Північну Америку; б) Австралію; в) Євразію; г) Африку. 
8. Пінгвіни живуть у районі:
а) Північного полюса; б) Південного полюса. 
9. Найбільша країна у Євразії:
а) Росія; б) Україна; в) Китай. 
10. Всі океани омивають материк:
а) Африку; б) Євразію; в) Австралію. 
11. Україна знаходиться у:
а) Європі; б) Азії.
12. Межею між Європою і Азією є:
а) гори Гімалаї; б) гори Альпи; в) гори Уральські.

Природознавство, 28 травня
Тема. Узагальнення знань за ІІ семестр. Тестові завдання.
Тести:
1. До земноводних тварин належить:
а) качка; б) жаба; в) свиня.         
 2. Ящірку відносять до:
а) птахів; б) комах; в) плазунів. 
3. Тіло птахів покрито:
а) пір'ям; б) лускою; в) шерстю.
 4. Вибрати з переліку отруйних тварин:
а) шершень; б) муха; в) оса; г) черепаха; д) гадюка; е) вуж.
5. Які з птахів є перелітними:
а) горобець; б) ластівка; в) лелека; г) ворона; д) зозуля; е) шпак.
6. До свійських птахів відносять:
а) качка; б) куріпка; в) курка; г) горобець; д) гуска; е) індик.
7. Тварин, які вигодовують потомство молоком, називають:
а) ссавці; б) хижі; в) комахи. 
8. Ссавці живуть:
а) у морі; б) на суші; в) у будь-якому середовищі. 
9. Тварин, що полюють і поїдають інших тварин, називають:
а) свійськими; б) хижими; в) зубатими.
10. До хижих тварин відносять:
а) заєць; б) вовк; в) лисиця; г) білка; д) ведмідь.
11. На зникнення тварин найбільше впливає:
а) кількість рослин; б) опади і сонце; в) діяльність людини.
 12. Організми, що зникають, відносять до:
а) Чорної книги; б) Червоної книги; в) Синьої книги.


Немає коментарів:

Дописати коментар